Inschrijven

Helaas hebben wij als Stichting besloten om de 9e editie, welke plaats zou vinden op dinsdag 6 oktober 2020, te annuleren in verband met het Corona-virus. Aanmelden is dan ook niet (meer) mogelijk. Het is voor ons een zeer lastig besluit maar wij denken dat dit, met de wetenschap van nu, uiteindelijk wel de juiste beslissing is. De gezondheid van eenieder staat immers voorop.

In 2021 vieren wij ons 10-jarig jubileum. Wij zullen de nieuwe datum en de start voor inschrijving voor deze jubileum-editie later bekendmaken via onze website en Facebook-pagina. Wij hopen u volgend jaar te mogen begroeten bij ons 10-jarig jubileum. Namens alle leden en vrijwilligers van Stichting Borstkanker Verwendag.

In 2020 vindt de Wellness Verwendag plaats op dinsdag 6 oktober 2020. U kunt zich vrijblijvend aanmelden via onderstaand formulier. U krijgt medio september 2020 bericht van ons of u kunt deelnemen aan de Wellness Verwendag. Voor patiënten vragen wij voor het luxe verwenarrangement een eigen bijdrage van € 19,50. Wij bieden u de mogelijkheid een vrouwelijke introducé (bijvoorbeeld uw moeder, zus of vriendin) mee te nemen voor een speciale prijs van € 48,50.

Om wachttijden bij aankomst op de Wellnessboot te voorkomen, vragen wij toestemming om uw persoonlijke gegevens eenmalig aan de Wellnessboot te verstrekken. Dit is nodig om u op de verwendag toegang te kunnen geven tot de Wellnessboot. Op de dag zelf hoeft dan niemand zich meer te registreren. Dit scheelt veel wachttijd. Op het inschrijfformulier kunt u aangeven of uw gegevens eenmalig verstrekt mogen worden óf dat de Wellnessboot uw gegevens mag bewaren, zodat u op de hoogte blijft van leuke acties en aanbiedingen. Wanneer u een introducé meeneemt naar de verwendag, heeft de Wellnessboot ook haar gegevens nodig.

Mocht u op de verwendag onverhoopt verhinderd zijn, wilt u dat dan zo snel mogelijk door geven aan: info@stichtingborstkankerverwendag.nl

Schrijf u in voor de verwendag!

JaNee

Overdag's AvondsBeide