Inschrijven

In 2019 vindt de Wellness Verwendag plaats op dinsdag 8 oktober 2019. U kunt zich vrijblijvend aanmelden via onderstaand formulier. U krijgt medio september 2019 bericht van ons of u kunt deelnemen aan de Wellness Verwendag. Voor patiënten vragen wij voor het luxe verwenarrangement een eigen bijdrage van € 19,50. Wij bieden u de mogelijkheid een vrouwelijke introducé (bijvoorbeeld uw moeder, zus of vriendin) mee te nemen voor een speciale prijs van € 48,50.

Om wachttijden bij aankomst op de Wellnessboot te voorkomen, vragen wij toestemming om uw persoonlijke gegevens eenmalig aan de Wellnessboot te verstrekken. Dit is nodig om u op de verwendag toegang te kunnen geven tot de Wellnessboot. Op de dag zelf hoeft dan niemand zich meer te registreren. Dit scheelt veel wachttijd. Op het inschrijfformulier kunt u aangeven of uw gegevens eenmalig verstrekt mogen worden óf dat de Wellnessboot uw gegevens mag bewaren, zodat u op de hoogte blijft van leuke acties en aanbiedingen. Wanneer u een introducé meeneemt naar de verwendag, heeft de Wellnessboot ook haar gegevens nodig.

Mocht u op de verwendag onverhoopt verhinderd zijn, wilt u dat dan zo snel mogelijk door geven aan: info@stichtingborstkankerverwendag.nl

Schrijf u in voor de verwendag!

JaNee

Overdag's AvondsBeide